21 september 2014

Winnaar Re-Sack weggeefactie

Onlangs organiseerde ik hier op mijn blog een weggeefactie waarbij je een setje Re-Sacks kon winnen. Dit zijn herbruikbare zakjes gemaakt van biologisch katoen die perfect zijn voor plasticvrij boodschappen doen.

Zelf gebruik ik Re-Sacks voor van alles en nog wat: groente, (gedroogd) fruit, noten, bonen, brood en zelfs voor eieren. Vorige week nam ik een zak mee naar de supermarkt op de hoek om een paar kilo kleefrijst te kopen. De verkoopmedewerkster was zo vriendelijk het gewicht van de zak van het totaalgewicht te halen, zodat ik niet voor het gewicht van het zakje betaalde.



Vandaag heb ik een winnaar gekozen voor de Re-Sack weggeefactie! Dat heb ik gedaan door een muntje op te gooien. Een Chinees muntje uiteraard. En de winnaar is... Lisette! Van harte gefeliciteerd! Laat zo snel mogelijk iets van je horen en dan krijg je de Re-Sacks zo snel mogelijk thuisgestuurd. Veel plezier ermee! En de mensen van Re-Sack: Hartelijk bedankt voor deze donatie en samenwerking!


Lees ook:

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk dat ik gewonnen heb! Kunnen we via de mail mijn adres uitwisselen?

    Groetjes,

    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Lisette! Kun je mij je adres sturen? Mijn mailadres is info apestaartje plasticfreetuesday punt com.

      Verwijderen