6 juli 2013

Plastic weekoverzicht afl. 6

Hieronder mijn plastic afvalberg van de afgelopen twee weken. Vorige zaterdag en zondag was ik een weg met vrienden. Tijdens die twee dagen heb ik mijn plastic afval niet verzameld. Als groep hebben we wel een hoop afval geproduceerd helaas.


Langzaam maar zeker wordt ons plastic afval minder! Hieronder zoals gebruikelijk een overzicht per categorie.

Peulvruchten
Sinds kort koop ik peulvruchten op de markt. De verpakkingen hierboven zijn van voor die tijd.

Noten
Kruiden
Chiazaad en quinoa
3 diepvrieszakken en 2 boterhamzakjes
Zakjes om dingen in te bewaren heb ik inmiddels uitgefaseerd. Net als vershoudfolie.

Gist
Vis uit de diepvries
Kokosblokken
Bakpoeder
Vitamine pilletjes
Rozijnen
Afwas- en schoonmaakmiddelen
Post en aankopen
 Actiepunt voor komende week:
  • Plasticvrije noten vinden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten