17 juni 2013

Plasticvrije potgrond

Onlangs kregen we als bedankje op een bruiloft zonnebloemzaden. Die wilde ik graag zaaien. Daar had ik potgrond voor nodig. Plasticvrije potgrond natuurlijk. Die vond ik bij Nakayama, een fantastisch mooie bloemenwinkel in de Weimarstraat. De vriendelijke eigenaar had nog een grote zak met biologische (!) potgrond staan waar ik wat van mocht kopen. Dat ging direct in de bloempot die ik had meegenomen. Kostte me 40 eurocent. Dat is verwaarloosbaar.

De winkel van Hitoshi Nakayama is sowieso een aanrader. Hij verkoopt prachtige Japanse potten, schalen en servies. Prachtige theepotten. En mooie bloemen en planten natuurlijk. En nu krijg je 50% korting. Beter is natuurlijk om niets nieuws aan te schaffen, maar als je het niet kan laten of je wilt iemand iets nieuws cadeau doen of je hebt plasticvrije potgrond nodig, dan is deze winkel wel erg leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten